Friday, June 10, 2011

Itazura Na Kiss VS Playful Kiss

Are u remember...

First kiss in itazura na kiss

 kotoko aihara and naoki irie =)






First kiss in playful kiss

Seung Jo and Ha Ni ^^







Tuesday, June 7, 2011

Hati Ini - Bab 8

Ingatanku kembali pada petang tadi. Entah kenapa aku memikirkan siapa yang menghantar mesej tersebut. Aku ada jugak bertanyakan hal ni kepada Sofea tapi dia sendiri pun tak kenal. Jarang aku terima mesej dari orang yang aku tidak kenal kerana aku sendiri tidak suka memberi nombor telefon sesuka hati. Kecuali kawan-kawan yang aku kenal. Itu pun kalau aku baik hati nak bagi. Aku membelek-belek kembali mesej petang tadi. Sememangnya aku tidak membalas mesej tersebut. Perasaan ragu-ragu mula timbul. Sedang aku menatap skrin telefon tiba-tiba telefon ku berbunyi

caller ringtone :p

Sara : Hello... Assalamualaikum....

(senyap)

Sara : Hello..... (kali ni lebih panjang harkatnya. hehe)

(senyap lagi)

Beberapa saat kemudian terdengar suara orang ketawa kecil. Aku mula rasa tidak sedap hati apabila mendengar suara tersebut. Ikutkan hati mahu sahaja aku menamatkan panggilan tetapi tangan dan suaraku kaku seketika.

Unknown : Sorry ganggu 

Aku pula tidak dapat mengeluarkan suara. Aku cuba mengencam milik suara lelaki itu.

Unknown : hello... kenapa senyap je?

Aku terdiam lagi.

Unknown : Sara....

Walaupun suaranya garau tetapi kedengaran lembut di telingaku apabila dia menyebut nama 'Sara'.

Sara : Awak.....

credit here

Sunday, June 5, 2011

One in a million :)

my favourite song ever.



this girl really awesome.
i love how she plays the guitar when she sings
I wish i can play as well