Tuesday, October 30, 2012

Terbalik

it is so sad

sedihnya bila kawan yang kita sayang langsung tak ambil berat. orang yang dia sayang pulak orang yang tak lah ambil berat sangat pun.

susah sangat ke nak hargai orang yang sayang kau?
kenapa susah susah ambil berat dengan orang yang langsung tak ada perasaan yang sama terhadap kau?

yelah.
kawan yang kau suka sangat tu lebih bagus dari segi meterial dan rupa

tapi in the end
aku jugak orang yang kau cari
aku jugak orang yang care kau
aku jugak yang selalu enlighten hidup kau

kenapa kau ingat orang yang tak ingat kau?
kawan yang depan kau yang selalu berusaha beri yang terbaik, kau buat macam side dish je

geram
sedih
semua ada laaa

No comments:

Post a Comment